Miera Leyana : Artis Malaysia Leyana Miera Minta Maaf Pakai Baju Sexy

Miera Leyana
Miera Leyana, Artis cantik Malaysia telah meminta maaf karena mengenakan gaun yang "terlalu seksi" pada acara Friday night event dihotel Le Meridien, Kuala Lumpur.

Gaun yang dikenakan Miera Leyana tampak sedikit menunjukkan sisi payudaranya, rupanya membuat tamu di acara tersebut gelisah.

"Saya minta maaf jika saya menyinggung siapapun," aktris cantik tersebut kemudian mengatakan kepada mStar Online di acara tersebut.

“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.

“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.


Inilah photo Miera Leyana ketika mengenakan gaun sexy yang memperlihatkan sisi payudaranya :